Jarosławskie Stowarzyszenie Przewodników Turystycznych i Pilotów Wycieczek

oraz

Koło Miejskie PTTK nr 15 w Jarosławiu przy O/PTTK Rzeszów

przy współpracy

PTTK Oddział im M. Orłowicza w Przemyślu

zapraszają na rajd

 

”PIENINY ZIMĄ”w dniach 09-10.03.2019r.

PROGRAM: 

1 dzień 09.03.2019r (sobota)

Wyjazd z Jarosławia o godz.05.30 parking Hala MOSIR ul. Sikorskiego (zbiórka uczestników godz. 05.15).

Przejazd trasą: Jarosław - Wojnicz -Krościenko - Szlachtowa.

Przejście piesze: szlakiem żółtym: Szlachtowa -Wysoki Wierch (898 m n.p.m.) - Tokarnia (748 m n.p.m.) - Leśnickie Sedlo(710 m n.p.m.) - szlakiem czerwonym Mlacne–Aksamitka (841 m n.p.m.) - SedloCerla (610m n.p.m.) - Czerwony Klasztor - Sromowce Niżne (czas przejścia ok. 5,20 godz.).

Przejazd do miejscowości  Łapsze Niżne, zakwaterowania, obiadokolacja, wieczór z gitarą (lub dwoma ☺ ), nocleg.

 

2 dzień 10.03.2019r. (niedziela)

Dla chętnych możliwość skorzystania z Mszy Św. w kościele pw. św. Kwiryna w Łapszach -godz. 7.30, śniadanie, wykwaterowanie

Przejście piesze: szlakiem czerwonym po Magurze Spiskiej:

Kacwin - Łapsze Niżne - dalej szlakiem żółtym -Przeł. Przesła (675 m n.p.m.) - Falsztyn (czas przejścia 4,15 godz.) Czas tras liczony jest przejściem letnim.

Obiad we własnym zakresie.

 

Część trasy jest po stronie słowackiej, wymagany dowód osobisty lub paszport

 

Planowany powrót do Jarosławia godz. 22.00

 

Przewidywany koszt:

- 250 zł - członkowie JSPTiPW oraz PTTK z opłaconymi składkami

- 270 zł - pozostali uczestnicy.

Cena obejmuje: przejazd autokarem, ubezpieczenie, opiekę pilota- przewodnika górskiego, nocleg, śniadanie, obiadokolacja.

Zgłoszeń należy dokonywać telefonicznie do dnia 28.02.2019r pod nr tel. 693-845-500 lub 791-505-500.Wpłaty po zgłoszeniu telefonicznym należy dokonać przelewem na konto Stowarzyszenia  BS/O Jarosław nr konta 26 9096 0004 2001 0022 8925 0001 z dopiskiem PIENINY.Warunkiem uczestnictwa jest wpłata wpisowego do 28.02.2019r.Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany trasy, oraz nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia i zmiany wynikłe w trakcie imprezy z przyczyn od niego niezależnych. Uczestnicy powinni mieć ubiór i obuwie stosowne do panujących warunków. Ilość miejsc ograniczona! Impreza odbędzie się przy minimum 25 osobach.

 

Prowadzący: R. Nykun, B. Naskręski – instr. przewodnictwa górskiego.